Hogwarts

Altijd al nieuwsgierig naar Magie geweest? Het Onverklaarbarie en mysteries? Betreed hier de wereld van Harry Potter, maar dan wel op jou manier

PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

It just feels better than home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Alice

Aantal berichten : 12
Punten : 2608
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 22

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -

BerichtOnderwerp: It just feels better than home.   zo nov 07, 2010 9:34 pm

Ik kon gewoon me glimlach niet in houden toen ik binnen de gangen liep. Ik was best blij dat de vakantie was afgelopen, terug naar me vrienden. Dit jaar zal ik zeker een goede start maken. Proberen me hoofd wat vaker bij de les te houden dan bij onzinnige dingen. Atans onzinnig waren ze niet altijd. Dit jaar naar het bal als hij zou komen. Misschien zou dit jaar ook mijn prins op het witte paard voorbij lopen. Niet letterlijk natuurlijk. Ach wit zit ik nu te bazelen ik wil gewoon een leuk jaar hebben met veel lol!

Met een grote glimlach liep Alice door de gangen. Ze had haar spullen natuurlijk al weg gelecht bij haar kamer. Ze zou haar kamer met meerdere meiden delen wat altijd super gezellig was. Atans als ze bij de zelfde zou zitten als vorig schooljaar. De eerste week laat naar bed doordat er veel bij gepraat moest worden. Iedereen zou haar verhaal vertellen, en er zijn er altijd wel een paar bij die een leuke jongen zouden hebben ontmoet. Doordat ze te diep in haar gedachtens was gezonken, was ze tot stil stand gekomen en keek ze een beetje dromerig vooruit. Er waren al meerdere leerlingen aanwezig die haar wat raar aankeken zonder dat ze het zelf merkte. Één van de leerlingen kwam tegen haar aan waardoor ze al snel weer terug was in de echte wereld. Ze hoorde hem wat mompelen maar, reageerde er niet op. Het zou geen goede start kunnen zijn als ze nu al begon met ruzie maken. Ze verzetten haar stappen verder. Hoe dichter ze bij de opening kwam van de Grote Zaal hoe meer haar mondhoeken omhoog krulden. Toen ze door de opening liep was ze verbaasd en wat teleurgesteld van wat ze zag. Er waren niet veel leerlingen hier. Hooguit een paar van Huffelpuf die de vakantie met elkaar aan het bespreken waren. Licht zuchten ze en liep toch naar één van de lange tafels. Ze liet zich zelf zakken en keek nog wat dromerig vooruit. Haar aandacht ging weer lichtelijk naar de leerlingen die het erg gezellig leken te hebben. Alice haar grijzige groene ogen gleden weer naar voren. Met haar gedachten was ze er niet echt bij al hoorde ze alles zonder dat ze echt luisterde. Er was één stem die nieuw binnen kwam wat haar opzij deed kijken. Ze wist niet zeker of het voor haar bedoeld was al had ze niet onthouden wat er was gezegt. Hoe blij ze ook was terug te zijn, moest ze zeker nog inkomen met opletten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rosalie

Aantal berichten : 13
Punten : 2605
Registratiedatum : 08-11-10

Hogwarts
Leeftijd: 16 jaar.
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: It just feels better than home.   ma nov 08, 2010 9:51 pm

Zelfverzekerd en met een lief glimlachje stond Rosalie even stil in de deuropening die leidde naar de grote zaal. Voor een moment keek ze rond op zoek naar de tafel van Griffoendor waar ze al jaren bij hoorde. Het was fijn om weer terug te zijn na een lange vakantie en met een frisse start te kunnen beginnen. Rosalie's lippen krulden omhoog bij het zien van de lange tafel aan de zijkant van de grote zaal. Echter was er een lichte teleurstelling op het gezicht te zien van Rosalie naarmate ze dichter bij de lange eikenhouten tafel in de buurt kwam. Er zaten weinig mensen aan de tafel en Rosalie kende er niet een van. Een korte zucht verliet haar keel en haar lippen waren niet meer vrolijk omhoog gekruld maar toch hield haar gezicht haar elegantie en schoonheid zoals daarvoor.

Met een zachte plof liet Rosalie zich neervallen op de houtenbank die vermoedelijk al jaren oud was. Even keek ze om haar heen en ze zag ze tegen over haar een meisje met bruin haar zitten. Onbekend. `Hoi,´ begroette ze het meisje spontaan waarna haar mondhoeken zich een miniscuul tikje omhoog krulden en zo een vriendelijk uitziende mond creeërden die Rosalie's gezicht sierde. Enkele seconden wachtte ze af en bekeek ze het meisje. Ze had een vriendelijk uitziend gezicht met een lichte huid en grijz/groene ogen. `Het begin van een nieuw schooljaar. En er zijn weer nieuwe kansen,´ zei ze waarna ze een zacht lachje liet horen en met haar eleboog op de tafel steunde. `Die had ik wel nodig,´ vervolgde Rose waarna ze haar ogen voor een moment door de zaal liet gaan. `Ik heb mijn huis- en strafwerk nu nog steeds niet gemaakt.´ Rosalie richtte haar ogen weer op het meisje voor haar. `Niet dat ik van plan ben dat ooit nog eens te gaan doen.´ Ze lachte kort en wachte de reactie van het meisje af terwijl ze haar ogen weer door de zaal liet gaan opzoek naar bekenden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
George Wemel

Aantal berichten : 11
Punten : 2811
Registratiedatum : 17-04-10
Leeftijd : 22

Hogwarts
Leeftijd: 16
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: It just feels better than home.   do nov 11, 2010 8:59 pm

‘Oeh, stoute boebe. Wel je huiswerkjes maken, jongedame’ Zei hij bestraffend. Met een grijns plofte hij neer, tegen over de twee meisjes waarvan hij er één kende. Rosalie, pas nog ontmoet in de leerlingenkamer. ‘Morgen,’ Klonk het vervolgens droogjes als begroeting. Hij keek het kind wat hij nog niet kende nu ook aan, ‘George,’ Stelde hij zichzelf voor waarbij hij formeel zijn hand uit stak. ‘Ook wel bekend onder de mensen als Fred, maar da's mijn tweelingbroer. Erg verwarrend, ik weet 't.’ Hij haalde zijn hand weer terug en grijnsde vaagjes naar het meisje tegenover hem. ‘Lekker geslapen, Rosalie?’ Hij glimlachte haar toe en richtte zich vervolgens op eten bij elkaar scharrelen en het op het lege bord voor hem te storten. De huiselfen hadden zoals gewoonlijk weer 's goed werk geleverd, moest maar weer 'ns een keertje langs gaan om ze te bedanken.. en zijn voorraden aan te vullen. Zodra zijn bord gevuld was, en dan ook écht gevuld, bekeek hij zijn werkstuk voor een moment waarna hij opeens uit het niets aanviel. Hij werkte zijn mond vol met brood waarop gebakken eiren, spek, tomaar, boontjes en worstjes lagen. Ongegeneerd ging hij zo een tijdje door, te grote happen nemend en zijn wangen bol van al het eten. Het kauwend werd vermoeiend, maar zijn honger bleef aanhouden dus ging hij ploegend door. Pas na een tijdje keek hij op, zag hoe netjes d emeisjes tegenover hem erbij zaten en keek vervolgens omlaag naar zijn eten waarna door drong dat hij weer 'ns verschrikkelijk aan het stauwen was. Hij slikte met moeite de enorme brok die in zijn mond zat in het geheel in één keer door om vervolgens zijn bestek die naast zijn bord lag erbij te pakken en droogjes op een wat nettere manier door te gaan.

haha, faaal :')
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: It just feels better than home.   

Terug naar boven Go down

It just feels better than home.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Fanfic] "Hey Dad, I'm home"
» You only hate the road when you're missing home
» Horse Home [RPG]
» {OPEN} Making myself at home
» Rats come out of the holes they call home [ASPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum